Haridusprogrammid koolidele

Näitusele „Rõõm linna südames. Maalid Enn Kunila kollektsioonist” on oodatud ka koolirühmad.

1.−12. klassile on võimalik tellida eakohaseid haridusprogramme, mis põhinevad erinevatel aktiivõppemeetoditel. Ühe programmi kestus on u 60 minutit. Programmid toimuvad nii eesti kui ka vene keeles.

Haridusprogramme viime läbi T−R kell 11–15.30. Palume programmi vähemalt nädal aega ette tellida.

Registreeru haridusprogrammile siin.

Haridusprogrammis osalemine rühmapiletiga 2 €/õpilane. Rühma suurus on 10−25 õpilast. Väiksemale rühmale kehtib miinimumtasu 20 €.

Tellimisel palume märkida ka tasumise viis: kas sularahas, kaardiga või ülekandega.

Sularahas tasudes palume raha eelnevalt kokku koguda, sest ükshaaval tasudes kehtib üksikpileti hind 3 €/õpilane. 

Ülekandega tasumiseks on vajalik kooli/organisatsiooni garantiikiri, kus on mh kirjas „garanteerime tasumise arve alusel” ja maksja andmed:

  • asutuse ametlik nimi
  • juriidiline aadress
  • registrikood
  • e-postiaadress, kuhu Tallinna Linnakantselei raamatupidamine saadab e-arve

HARIDUSPROGRAMMID:

Värvide salakeel 

1.−4. klassile

Aktiivõppemeetoditel põhinev tund tutvustab lastele klassikaliste eesti kunstnike teoseid, pöörates erilist tähelepanu just värvidele. Mis on punapimedus? Või kas kollane on hoopis roheline? Värvid justkui ei mõju eestlaslikult. Meie värvideks on tumeroheline, pruun ja uduhall. Niisiis võiks küsida: kust tulid värvid eesti kunstnike maalidele? Keskendudes eelkõige Konrad Mägi värvirohketele teostele, otsitakse üheskoos sellele küsimusele vastust ja uuritakse, kas eestlane on elanud värvinäljas. Näitusetund sisaldab ka loovtööd. 

Eesti salavärvid

5.−8. ja 9.–12. klassile

Enn Kunila kollektsioonil põhinev näitus värvide suurmeistritest eesti kunstis loob võimaluse uurida värvide salamaailma ja elu päikselisemat poolt. Ajal, mil maailma laastas järjest kaks suurt maailmasõda ning eestlane püüdles vabaduse poole, keskendusid maalikunstnikud nii meil kui ka mujal eelkõige värvile. Kuidas aga eesti kunstnikud värvideni jõudsid? Kas seda mõjutasid õpinguaastad välismaal, ette võetud reisid nii lõunasse kui ka põhja või kunstnike endi eriline suhe värvidesse? Ja kuidas see üldse haakub meie arusaamadega eestlaseks olemisest? Ühisel ringkäigul sellele kõigele vastust otsitaksegi.